بایگانی‌ها

نخستین واکنش‌ها به «بابیلون»

نخستین واکنش‌ها  به «بابیلون»
نخستین واکنش‌ها به «بابیلون»

تازه ترین ساخته دیمین شزل«بابیلون» به تازگی در شهر لس آنجلس به نمایش درآمد اما نخستین واکنش منتقدان نشان از دو دستگی و اختلاف نظر میان آنها درباره آخرین ساخته کارگردان «لالالند» دارد.

فیلم بیش از 180 دقیقه است. نقش آفرینی مارگو رابی یکی از نکات مشترک در ریویوها است که از نظر بیشتر منتقدان شایسته سومین نامزدی اسکار  اوست.

.در ادامه واکنش مثبت و منفی منتقدان را می خوانید:

آن تامپسون:دیمین شزل می خواست فیلمی بسازد که در دوران انتقال سینمای منحط از صامت به ناطق  اتفاق می افتد. او شخصیت هایی (با بازی دیگو کالوا، مارگو رابی و برد پیت) خلق کرد تا این مسیر را دنبال کنند. 180 صفحه فیلمنامه را با حدود یک دقیقه برای هر صفحه فیلمبرداری کرده است. «بابیلون»خیلی سرگرم کننده است.

جف نلسون: بابلیون یک حماسه جسورانه هالیوود است که کاملاً حواس را شوکه می کند. مارگو رابی و دیگو کالوا بازی های بی نظیری را ارائه می دهند. دیمین شزل امضای موسیقایی و حرکت خاص خود را در سرتاسر فیلم گذاشته است. موسیقی جاستین هورویتز یک دیوار جهنمی از صدا است.

ارنست اونز:  بابیلون قطعا توئیت های سینما  را دوقطبی خواهد کرد. مردم یا نسبه به فیلم تعلق خاطر  خواهند داشت و آن را برای زندگی عزیزشان تحسین می کنند یا می گویند که فیلم هیاهوی زیاد است. من در دسته اولی قرار دارم، اما هنوز — تماشای کسانی که از هر دو جبهه آماده حمله به یکدیگر می شوند، سرگرم کننده خواهد بود.

استیون واینتراب: به طرز خوبی در فیلم بابیلون غزق شدم. عاشق دیدن فیلم هایی هستم که مطمئن نیستم بعدش به کجا می رسد. و دیگو کالوا فوق العاده بود و قرار است بعد از این فیلم نقش های زیادی را بگیرد.

کلیتون دیویس:بابیلون چنین احساسی ایجاد می کند که  گویی کسی داستان سدوم و عموره را برای دیمین شزل بخواند و سپس بگوید: “آبجوی من را نگه دار!” فیلم یک ماجراجویی  پرانرژی و  در  نیمه اول عالی است احتمالاً فیلم مورد علاقه جدید اینترنت در تمام دوران خواهد شد. مارگو رابی و جاستین هورویتز ستاره های بابیلون هستند.