بایگانی‌ها

نور درونت را فراموش نکن

نور درونت را فراموش نکن
نور درونت را فراموش نکن

 

این هفته خبر مهم بخش سرگرمی‌سازی در رسانه‌های هند دستگیری آریان خان در یک کشتی تفرحی همراه با چند جوان دیگر بود. روند دادرسی تا امروز ادامه داشت  و قرار است امروز دادگاه آریان خان و دو جوان دیگر که یکی بازیگری تازه کار و دیگری زن جوان مدل است برگزار شود.

 

دستگیری آریان خان باری دیگر موضوع موادمخدر در سینمای هند را مطرح کرده است. عده‌ای به چهره‌های مطرحی از سینمای هند پرداخته‌اند که در این سال‌ها آلوده به مواد مخدر بودند و اعتراف هم کردند مانند فردین خان، سانجی دات(که فیلم سانجو براساس زندگی او ساخته شد).

در این چند روز عده‌ای با نوشتن پست در صفحات شخصی خود از شاهرخ خان حمایت کردند.بر طبق خبری که رسانه‌های هند منتشر کردند، آریان خان اعتراف کرده که چهار سال است مواد مصرف می‌کند. در این پرونده سه تن از برگزارکنندگان مهمانی در  آن کشتی تفریحی لوکس بازداشت شدند. یک نفر دیگر هم در ارتباط با کشف مواد مخدر در کشتی دستگیر شده است که نامش اعلام نشده است.

شاهرخ خان تمام برنامه‌های کاری خود را لغو کرده است. فیلمبرداری «پاتان» در اسپانیا متوقف شد. حتی قرار بود شاهرخ خان در یک آگهی تبلیغاتی مقابل آجی دوگان حضور داشته باشد که حضور نیافت.

 

دوست قدیمی و همکارش  سلمان خان و خواهر سلمان همان دو روز اول به دیدن شاهرخ خان و همسرش رفتند. اما به درخواست آنها و حضور عکاسان بیرون خانه شان، کسی دیگر از چهره های مشهور به خانه آنها نرفت. دیپیکا پادوکن، کاجول، کاران جوهر و… با تماس تلفنی جویای پرونده هستند.

امروز صبح و پیش از برگزاری مراسم دادگاه آریان خان، هریتیک روشان، ستاره مشهور سینمای هند که با شاهرخ خان در فیلم «گاهی خوشی گاهی غم» هم بازی بود، نامه ای خطاب به آریان خان در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

«آریان عزیزم

زندگی سواری عجیبی است.  زندگی عالی است زیرا نامشخص است بسیار عالی است زیرا توپ های گردی را به سوی‌ات پرتاب می‌کند. اما خدا مهربان است. او فقط سخت ترین توپ ها را به سوی محکم‌ترین انسان‌ها برای بازی می‌اندازد.

 

می دانی زمانی انتخاب شده ای که در میانه هرج و مرج ،بتوانی فشار را برای کنترل خود احساس کنی. و  می دانم که   حالا باید  آن  را حس کنی:عصبانیت ، سردرگمی ، درماندگی. آه ، همان  عناصر لازم برای سوزاندن قهرمان درونت. اما محتاط باشی ، همان عناصر می توانند ویژگی‌های خوب را بسوزانند … مهربانی ، شفقت و عشق را.اجازه بده  بسوزی ، اما نه زیاد… اشتباهات ، شکست ها ، پیروزی ها ، موفقیت ها … همه جملگی یکسان اند به شرطی که  بدانی کدام قسمت را باید نزد خود نگه داری و کدام قسمت  از تجربه را دور بریزی .

 

اما بدان که با همه آنها می توانی بهتر بزرگ شوی. من  در کودکی می شناختمت و تو را به عنوان یک مرد شناخته ام.

تجربه را مال خود کن. مالک هر آنچه تجربه می کنی باش. آنها موهبت تو هستند به من اعتماد کن. زمانی که نقاط را به هم وصل می کنی… به شما قول می دهم ، منطقی خواهد بود. فقط  به شرطی که در چشمان  شیطان  زل بزنی و آرامش خود را حفظ کنی. خونسرد باش  . خونسردی خود را حفظ کن. این لحظات  از تو مرد می سازند و  تو قرار است آفتابی درخشان داشته باشی.اما برای آن ، باید از تاریکی عبور کنی. آرام و ساکت باشی ، خودت را حفظ کن و اعتماد داشته باش به نور درونت. آن نور همیشه  آنجاست.

دوستت دارم مرد

7 اکتبر 2021 /هریتیک روشن»

این در حالی است که مردم در فضای مجازی موضوع این پرونده را با بحث مواد مخدر در پرونده سوشانت سینگ راجپوت و دستگیری ریا چاکرابورتی مقایسه می‌کنند. عده‌ای آریان خان را یک پسر لوس پولدار می‌دانند و عده‌ای دیگر دوباره بحث خویشاوندسالاری در سینمای هند را مطرح کرده اند.