بایگانی‌ها

واکنش مارتین اسکورسیزی به نامزد نشدن دی‎کاپریو

در حالی که مارتین اسکورسیزی و لیلی گلادستون در اسکار تاریخ‌ساز شدند اما لئوناردو دی‌کاپریو نتوانست نامزد شاخه بهترین بازیگر مرد نقش نخست برای «قاتلان ماه گل» شود. در مصاحبه با ورایتی، مارتین اسکورسیزی ولیلی گلادستون نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

🔹اسکورسیزی گفت:« دی کاپریو چنان در پیچیدگی و تضاد شخصیت این مرد(ارنست) که بسیار ضعیف و انعطاف‌پذیر بود و کارهای انجام داد که به کلام قابل توصیف نیست، غرق شد. کاراکتری که واقعا زنش را دوست داشت. لئو جسورانه این آدم معمولی واقعی را آفرید. یک آدم عادی که مردم نمی‌خواهند تاییدش کنند. بنابراین این نقش ماندگار خواهد شد.» از سوی دیگر لیلی گلادستون درباره لئو گفت که والدینش وقتی شنیدن او نامزد اسکار نشده، این حرکت را تایید نکردند.
🔹«او اولین نفری بود که به من پیام تبریک داد، با استیکر تبریک . به او گفتم چقدر همه ما ناراحتیم. من بدون سخاوت او به عنوان یک بازیگر و به عنوان یک انسان نمی توانستم نقشی را بازی کنم که انجام دادم.»

🔹مارتین اسکورسیزی با ده نامزدی به فیلمسازی تبدیل شد که بیشترین تعداد نامزدی را دارد. او از استیون اسپیلبرگ هم در این زمینه پیشی گرفت.