بایگانی‌ها

ویران شده‌ایم/ بیانیه همکاران متیو پری در سریال «فرندز»

‍ دو روز پس از درگذشت متیو پری، بازیگران مقابل او در سریال «فرندز»، جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر بیانیه‌ی مشترکی منتشر کردند.

🔹آنها می‌نویسند:« همه ما بی‌نهایت بخاطر فقدان متیو ویران شده‌ایم. ما بیشتر از همکار بازیگر بودیم. خانواده هستیم. چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. اما در حال حاضر مدتی زمان نیاز داریم تا به سوگ بپردازیم و این فقدان غیرقابل درک را درک کنیم. هر زمان که بتوانیم و به زمانش بیشتر (از او) خواهیم گفت. در حال حاضر افکار و عشق ما با خانواده متی، دوستانش و تمام دوستارانش در اقصی نقاط جهان است.»

🔹این نامه به امضای جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر رسیده است. ده سال متیو پری نقش چندلر بینگ را در سریال «فرندز» کنار نام‌های یاد شده ایفا کرد. پدیدآورندگان سریال مارتا کافمن و دیوید کرین به همراه کوین برایت تهیه‌کننده اجرایی سریال «فرندز» نیز بیانیه‌ی مشترک منتشر کردند. و در بخشی از بیانیه نوشتند:« گفتنش کلیشه‌ی است که یک بازیگر نقش را مال خود می‌کند اما در مورد متیو، کلماتی حقیقی‌تر از آن وجود ندارد. از روزی که شنیدیم متیو نقش چندلر بینگ را بازی می‌کند، هیچ کسی غیر او برای ما وجود نداشت.»