بایگانی‌ها

پروژه جدید استعداد نوظهور سینمای کره

پروژه جدید استعداد نوظهور سینمای کره
پروژه جدید استعداد نوظهور سینمای کره

سینمای کره و به‌طور کلی آسیای شرقی به‌‌عنوان یک قطب مهم و موثر در صنعت نمایش شناخته می‌شود. از این رو استعدادهایی که دل این سینما ظهور می‌کنند زیر ذره‌بین رسانه‌ها و حتی استودیوها قرار می‌گیرند.

یئون سانگ هو کارگردان اکشن-تریلر آخرالزمانی «قطار بوسان» که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای کره شد، به سراغ یک فیلم کمدی سیاه رفته است. به گزارش اسکرین دیلی، این فیلم که «دورجُنبی» (Psychokinesis) نام دارد، داستان مردی عادی است که ناگهان متوجه قدرتی ماورایی در خود می‌شود که می‌تواند با آن به روح دختر از دست‌رفته‌اش و دیگر آدم‌های دوروبرش کمک کند. اما قضایا چندان خوب پیش نمی‌رود.
تم مردی معمولی که در یک وضعیت غیرعادی گیرافتاده، نشان کلی سینمای کره است که یادآور آثار آلفرد هیچکاک و کوئنتین تارانتینو است. همچنین قصه‌ای با محوریت روابط پدر و دختر نیز فصل مشترک آثار اخیر یئون سانگ هو است.
در «دورجُنبی» فیلمساز مجددا با بازیگران فیلم‌های پیشین‌اش از جمله ری سئونگ ریونگ (ایستگاه سئول) و جونگ یو می (قطار بوسان) همکاری خواهد کرد. وی ابراز داشته که امیدوار است فیلم جدید بتواند انتظارات مخاطبان را برآورده سازد. انتظاراتی که هرگز تا این اندازه بالا نبوده است.