بایگانی‌ها

کرونا هالیوود را به زانو در می‌آورد؟!

کرونا هالیوود را به زانو در می‌آورد؟!
کرونا هالیوود را به زانو در می‌آورد؟!

جان کرازینسکی کارگردان «یک مکان آرام۲» اعلام کرد هفته آینده فیلمش به نمایش عمومی درنمی‌آید.زمان نمایش فیلم به تاریخ نامشخص دیگری تغییر می‌کند F9 قسمت جدیدی از مجموعه فیلم‌های «تند و خشمگین»روز بیست و دوم ماه می به نمایش درنخواهد آمد. ماه آوریل سال آینده زمان اکران عمومی این فیلم خواهد بود.
زمان نمایش «مولان» محصول کمپانی دیزنی به تاریخ دیگری در چین موکول شد. برنامه های زنده تلویزیونی بدون حضور تماشاگران ساخته می‌شوند.شبکه سی.بی.اس تولید مجموعه “The Amazing Race” را تعطیل کرد. این برنامه یک رئالیتی شو بود.
کاترین آرنولد عقیده دارد جدا از مساله ضربه اقتصادی این تغییرات زمان اکران می‌تواند موضوع دیگری را مطرح کند که همانا قاچاق فیلم‌ها است. مثلا اگر در چین «مولان» به نمایش درنیاید و اواخر ماه مارس در آمریکا به نمایش دربیاید، اولین نگرانی قاچاق این فیلم است.
درحالی که شرایط نمایش فیلم‌ها در سالن سینما در دنیا با افت فروش روبه روشده است اما شبکه‌های آنلاین مانند نتفلیکس،دیزنی پلاس، آمازون و … با رونق بیشتری روبه رو شده اند.

از سوی دیگر زمان برگزاری جشنواره ترابیکا به زمان دیگری موکول شد.
قرار بود ماه آوریل این جشنواره برگزار شود.جین روزنتال یکی از موسسان این جشنواره خبر تغییر زمان برگزاری جشنواره ترابیکا را اعلام کرد.
شهردار شهر نیویورک اعلام کرد که تجمع بیش ازپانصد نفر در نیویورک ممنوع است. روزنتال امیدوار است که با از بین رفتن بیماری در تابستان این جشنواره را برگزار کند در غیراینصورت احتمالا به فصل پاییز موکول خواهد شد.