بایگانی‌ها

کرونا کار دل تورو را نیمه تمام گذاشت

کرونا کار دل تورو را نیمه تمام گذاشت
کرونا کار دل تورو را نیمه تمام گذاشت

دنیای تصویرآنلاین-شیوع ویروس کرونا سبب شد تا گیرمو دل تورو فیلمبرداری «کوچه کابوس» را نیمه تمام رها کند.ماه مارس مدیران کمپانی دیزنی  اعلام کردند که به دلیل شیوع ویروس کرونا فیلمبرداری «کوچه کابوس» تعطیل شد.

در «کوچه کابوس» ستارگانی مانند کیت بلانشت، بردلی کوپر،ویلم دافو، تونی کولت،رونی مارا نقش‌آفرینی می‌کنند.

در مصاحبه جدید دل تورو با برنامه لایو ایندی وایر، او می‌گوید که او  پیش مدیران استودیو رفته و از آنها پرسیده بود آیا امکان دارد یک هفته پیش از تعطیلی صنعت سینما کار را تعطیل کند.

«ما خیلی سریع به شیوع بیماری واکنش نشان دادیم. خودمان به استودیو پیشنهاد دادیم تا  کار را تعطیل کنیم برخلاف اعتراضاتی که به تعطیلی کار وجود داشت. و این ما را نجات داد.تا جایی که اطلاع دارم هیچ کدام از گروه بازیگران و تولید  به بیماری کرونا مبتلا نشد.»

«45درصد از فیلمبرداری را انجام داده بودیم.تقریبا میان فیلمبرداری یک سکانس عالی بودیم.رفتیم ناهار بخوریم و با مدیران استودیو صحبت کنیم.وقتی برگشتیم به همه گفتیم لطفا وسایل تان را بگذارید و لوکیشن را ترک کنید.»

گیرمو دل تورو امیدوار است بتواند فصل پاییز فیلمبرداری را  ادامه بدهد، می گوید:« امیدوارم. هیچ کسی نمی داند.»

دل تورو ساخت انیمیشن تک فریم «پینوکیو» را نیز در دستور کار دارد. او برای ادامه فیلمبرداری «کوچه کابوس» و «پینوکیو» هشتاد صفحه پروتکل تهیه کرده تا خاطرش بابت سلامتی عوامل تولید و گروه بازیگران راحت باشد.

«برای ساخت فیلم انیمیشن تک فریم همه نزدیک یکدیگر در فضایی مانند انباری می‌نشینند و کار می‌کنند. باید  پروتکلی تهیه کنیم که فضا و چند فیت فاصله میان افراد وجود داشته باشد.چند شیفت کاری مشخص کردیم تا هیچ کس در معرض ویروس قرار نگیرد.در این لحظه  امنیت جان آدم‌ها پارامتر اصلی است.»