بایگانی‌ها

کریستن استوارت رقیب جدی اسکار است

کریستن استوارت رقیب جدی اسکار است
کریستن استوارت رقیب جدی اسکار است

آلبرتو باربرا مدیر جشنواره ونیز اشاره کرده که کریستن استوارت در فیلم اسپنسر می‌تواند مدعی جدی اسکار در رشته بهترین بازیگر زن نقش نخست باشد.

 

در سال‌های اخیر در جشنواره ونیز از تولیداتی رونمایی شد که در ادامه برنده اسکار شدند مانند «سرزمین خانه به دوشان»(برنده شیر طلایی جشنواره ونیز سال گذشته) یا «جوکر»(برنده شیر طلایی جشنواره ونیز 2019).

«ستاره‌ای متولد می‌شود»،«شکل آب»،«داستان ازدواج»«سه بیلبورد بیرون از ایبینگ میزوری»؛«سوگلی»،«رم»«لالالند»«بردمن»؛«جاذبه»،اسپاتلایت.

 

تصویر کریستن از عروس خانواده سلطنتی بریتانیا،پرنسس دایانا ، که در سال 1997 در 36 سالگی در تصادف رانندگی جان باخت در فیلم اسپنسر یکی از اولین نمایش های اصلی خود را در هفتاد و هشتمین دوره ونیز داشت و وقتی از آلبرتو باربرا پرسیده شد که آیا استوارت به احتمال زیاد نامزد بهترین بازیگر زن است ، باربارا به ددلاین گفت: “مطمئناً …”

 

این فیلم که روز جمعه برای اولین بار نمایش درآمد چ ، بازخوردهای مثبتی از منتقدان گرفت – و ستاره گرگ و میش با ستایش چندین منتقد روبرو شد.

 

یکی دیگر از فیلم هایی که پس از اولین نمایش در ونیز نظرات مثبتی را به همراه داشته است ، اقتباس دنی ویلنوو از رمان علمی تخیلی فرانک هربرت تل‌ماسه است.

درباره احتمال نامزدی اسکار «تل‌ماسه» باربرا گفت«اگر تلماسه در میان نامزدهای اسکار نباشد واقعا غافلگیر خواهد شد…»