بایگانی‌ها

بهترین فیلم سال

بهترین فیلم سال
بهترین فیلم سال

 

▪️ به نظر می‌رسد که یک مدعی جدید بازیگری در اسکار با نمایش «بیچارگان» مشخص شد. اما استون بازیگر فیلم تازه یورگس لانتیموس  در نخستین نمایش  فیلم مورد توجه قرار گرفت. «بیچارگان» در پایان نخستین نمایش در جشنواره ونیز با تشویق فراوانی روبرو شد.

 

پس از نخستین نمایش «بیچارگان» سردبیر و موسس سایت د رپ، شارون واکسمن نوشت:«  روزنامه‌نگاران حاضر در سالن با  تیتراژ پایانی فیلم، گروه فیلم را  با تشویق بی‌امانی  مهمان کردند.  دیدن یورگوس لانتیموس در اوج خلاقیت و نبوغ  جنون آمیز لذت بخش است. شما می‌خواهید بیچارگان را همراه با اما استون تماشا کنید که دل را به دریا می‌زند. نمایش فیلم در صبح امروز با تشویق و استقبال اهالی رسانه روبرو شد.»

 

مارلو استرن ، دبیر ارشد  بخش سرگرمی رولینگ استون در توئیتر  «بیچارگان» را بهترین فیلم سال توصیف کرد. و نوشت بهترین فیلمی است که امسال دیده ام. اما استون شگفت‌انگیز است.

 

اما استون پیشتر با لانتیموس در «سوگلی» همکاری کرده بود که برای اولیویا کولمن اسکار بهترین بازیگر زن را در سال 2019 به ارمغان آورد. استون برای بازی در «لالالند» برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست شد. اما استون نقش بلا باکستر را در  فیلم تازه  یورگس لانتیموس ایفا می‌کند. زنی که با کمک دانشمندی به نام گودین باکستر(ویلم دافو) به زندگی برگردانده می‌شود. بلا مشتاق یادگیری است  او همراه وکیلی به نام دانکن (مارک رافلو) دست به ماجراجویی و سفر در قاره ها می زند. فیلم براساس کتابی به همین نام  نوشته آلاسدایر گری ساخته شده است.