بایگانی‌ها

تصویر سیاه ستاره/دعوای حقوقی جولی و پیت ادامه دارد

آشتی برد پیت با جولی
آشتی برد پیت با جولی

▪️دعوای حقوقی میان زوج سابق برد پیت و آنجلینا جولی درباره تاکستانی که سابقا بایکدیگر داشتند، ادامه دارد و هیچ یک از طرفین حاضر به عقب‌نشینی از مواضع خود نیست. در پرونده تازه‌ی که مجله پیپل درباره‌اش آگاهی پیدا کرده، وکیل آنجلینا جولی برد پیت را متهم کرده که به طور فیزیکی او را مورد آزار قرار می‌داده و آزار فیزیکی محدود به حادثه داخل هواپیما در سال 2016 نمی‌شود که در سال‌های اخیر تیتر اخبار با مشروح حادثه بوده است.

🔹وکلای آنجلینا جولی در پرونده جدید عنوان کرده است:« باوجودی که سابقه آزار فیزیکی پیت به پیش از سفر ماه سپتامبر 2016 همراه با خانواده از فرانسه به لس آنجلس برمی‌گردد اما این نخستین باری بود که او با بچه‌ها به طور فیزیکی برخورد کرد. جولی پس از آن حادثه بودکه فوری برد پیت را ترک کرد.»

🔹در ماه فوریه 2022 جولی و پیت دادگاهی برای تاکستان شاتو میراوال داشتند که جولی سهام خود را فروخته بود. آن‌ها تاکستان را سال 2008 با یکدیگر خریداری کردند و سال 2014 رسما باهم ازدواج کردند. آنجلینا جولی در دادگاه مرتبط با تاکستان عنوان کرد که ابتدا می‌خواسته سهم خودش را به برد پیت بفروشد اما پس از آن‌که وکلای برد پیت او را تحت فشار قرار دادند که یک موافقت نامه عدم افشا امضا کند تا دیگر علنی درباره حادثه هواپیما حرفی به رسانه‌ها نزند، مذاکره فروش سهام قطع شد.

🔹جولی و وکلایش پیشتر برد پیت را متهم کردند که طی سوار هوایی خانواده در هواپیمای خصوصی در سال 2016 او جولی و فرزندانشان را به طور فیزیکی آزار داد. سازمان فدرال آمریکا/FBI و سازمان خدمات کودکان و خانواده منطقه لس‌آنجلس درمورد این پرونده تحقیقات انجام دادند. کمی بعد نتیجه تحقیقات اعلام شد که برد پیت فرزندانش را آزار نداده و سازمان فدرال آمریکا اتهام هر گونه اقدام جنایی علیه برد پیت را منتفی دانست.

🔹روز جمعه وکلای برد پیت در واکنش به شکایت جدیدی که وکلای آنجلینا جولی مطرح کردند، درخواست ضمیمه شدن هرگونه موافقت‌نامه عدم افشایی شدند که آنجلینا جولی با طرف سوم از جمله کارمندان شخصی‌اش امضا کرده است. این زوج بازیگر سال 2019 از یکدیگر قانونی طلاق گرفتند. اما حضانت شش فرزند را به طور مشترک برعهده دارند که شامل مدوکس 22 ساله، پکس20 ساله، زاهارا 19 ساله، شیلوه 17 ساله و ویویون و ناکس(دوقلو) 15 ساله می‌شود.