بایگانی‌ها

داستین هافمن مقابل هلن هانت

داستین هافمن و هلن هانت در فیلم جدید پیتر گرینوی ایفای نقش می‌کنند. این دو در پروژه اخیر کارگردان بریتانیایی مقابل دوربین می‌روند که فیلمبرداری فیلم در شهر لوکا، ایتالیا آغاز شده است. داستان برگرفته از فیلم‌نامه‌ای است گرینوی نوشته و درباره مرد جاسوسی به نام جیکوب است که قرار است آخرین ماجراجویی بزرگ او ، مرگش را رقم بزند. جیکوب می‌خواهد باوقار و معقول جهان را ترک کند. سوفیا بوتلا، جیاکمو جانیوتی، جونو دیویس و لور مورانته در این فیلم که هنوز عنوانی ندارد، نقش‌هایی ایفا می‌کنند. پیتر گرینوی پس از سال 2015 برای نخستین بار پشت دوربین رفته است.

🔹کارگردان هشتاد و دو ساله گفت:« مضمون فیلم با موضوعات این زمانه بسیار مرتبط است، با موضوع پایان دادن به زندگی که سر تیتر خبرها بوده است. همچنین من بسیار هیجان زده هستم که با گروهی از بازیگران و گروه فنی و همکاران شگفت‌انگیزی همکاری می‌کنم تا این داستان خاص را برای اکران آماده کنیم. فیلم کنایه‌آمیز، به طور جدی این سوال را مطرح می‌کند که اگر مرگ اجتناب ناپذیر است،که هست، آیا ما نباید تصمیم بگیرم کجا و چه زمانی و حتی چگونه باشد؟ اگر واقعاً قرار است بمیریم، آیا نباید در تصمیم گیری نقشی داشته باشیم؟»

🔹داستین هافمن نقش جیکوب را ایفا می‌کند. ابتدا قرار بود مورگان فریمن نقش جیکوب را بازی کند اما با تغییر تهیه‌کننده فریمن رفت و جایش را به داستین هافمن داد.