بایگانی‌ها

شروع خوب پری دریایی کوچولو

شروع خوب پری دریایی کوچولو
شروع خوب پری دریایی کوچولو

«پری دریایی کوچولو»  محصول کمپانی دیزنی اولین فروش  خوب  را در باکس آفیس بریتانیا و ایرلند داشت و با 5 میلیون پوند (6.2 میلیون دلار) فروش در صدر جدول قرار گرفت. به گفته کمپانی  دیزنی، این فیلم 49 درصد از کل فروش بلیت‌ها را در سه روز آخر هفته گذشته در بریتانیا و ایرلند  به خود اختصاص داد.

 

دیزنی برای بازسازی لایو اکشن تعدادی از انیمیشن های کلاسیک خود، کسب و کار اقتصادی خوبی  ایجاد کرده است و از سال 2010 تاکنون نزدیک به 9 میلیارد دلار فروش جهانی بلیت از فروش  این بازسازی‌ها داشته است.

 

کارشناسان  فروش دومین آخر هفته اکران «پری دریایی کوچولو» را در سینماهای آمریکا،  برای تداوم استقبال از این فیلم سرنوشت ساز می‌دانند.

 

 

«پری دریایی کوچولو» در سه روز اول اکران در سینماهای آمریکای شمالی نزدیک به 96 میلیون دلار فروش داشت. این افتتاحیه  با 91 میلیون دلار فروش «علاءالدین» برابری می کند که در سال 2019   بیش از یک میلیارد دلار فروش جهانی داشت. با این حال، تضمینی وجود ندارد که آخرین بازسازی لایو اکشن دیزنی همان موفقیت را داشته باشد. فروش «پری دریایی کوچولو» ادامه پیدا می کند یا  در روزهای آتی شکست خواهد خورد. «پری دریایی کوچولو» به کارگردانی راب مارشال با بازی هلی بیلی در نقش پرنسس آریل، ملیسا مک‌کارتی (اورسولا)،خاویر باردم (شاه تریتون) به تولید رسیده است.