بایگانی‌ها

موفقیت زیاد، پیشنهاد کم/ جسیکا چستین از شرایط بازیگران موفق می‌گوید

جسیکا چستین، بازیگر برنده اسکار باید دنبال کارگردان و نقش برود چون فیلمسازان می‌ترسند که نتوانند از پس او برآیند. به گزارش دنیای تصویر آنلاین جسیکا چستین 46 ساله جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست را برای «چشمان تامی فی/The Eyes of Tammy Faye» برنده شد و در فیلم‌های بلاک‌باستری مانند «خدمتکاران»، «میان ستاره‌ی/Interstellar»، «مریخی»، «بازی مالی» مقابل دوربین رفته است.

با همه این اوصاف چنین کارنامه‌ی به انی معنی نیست که صدها پیشنهاد به او داده شود و دقیقا برعکس است. جسیکا چستین می‌گوید:«من فکر می کنم شما به سطحی از موفقیت می رسید ، دیگر فیلمسازان بسیار جالب باهاتان تماس نمی گیرند. زیرا آنها با خودشان فکر می‌کنند که همیشه منتظر پاسخ از سوی بازیگر باقی می‌مانند. به خود می‌گویند بازیگران من را همراهی می‌کنند، قرارداد می‌بندند، و سپس در آخرین لحظه پروژه را بخاطر پروژه دیگری که پول بیشتری دارد، کنار می‌گذارند. بنابراین نکته عجیب این‌جا است که اکنون من بیشتر به دنبال فیلمسازان می روم. فکر می‌کنم فیلمسازان مضطرب می‌شوند، اگر سراغ من بیایند. ، زیرا به نظرشان پول کافی [برای دستمزد من] ندارند.»

یکی از آخرین نقش‌آفرینی‌های جسیکا چستین، کاراکتر سیلویا یک زن بازپروری شده است که به نوشیدنی‌های الکلی معتاد بوده و باید با ترومای کودکی خود کنار بیاید. او این نقش را در «حافظه/Memory» ساخته میشل فرانکو ایفا کرد. فرانکو می‌گوید در مقام کارگردان تصورش این بود که جسیکا چستین سرصحنه مانند یک «آدم پرافاده» رفتار کند اما جسیکا برخلاف تصور او بود.فرانکو می‌‌گوید که جسیکا چستین سرصحنه راضی کننده، شاد و خلاق ظاهر شد. مردم از بازیگران می‌ترسند. دلیلش را نمی‌دانم. بدترین رویکرد به یک بازیگر یا هر آدمی،همراه با ترس است. اگر شما مسیر اشتباهی را در برخورد با آدم‌ها پی بگیرید ، بله همه کابوس‌های شما به حقیقت می‌پیوندد.»